Vertrouwd

De Schakel

Dagbesteding
bij De Schakel

Stichting de Schakel biedt een unieke woongroep en dagbesteding aan op een prachtige locatie in het Brabantse landschap. Gelegen aan de rand van de Strabrechtse Heide, kunnen bewoners genieten van de rust en ruimte die deze omgeving te bieden heeft. De woongroep bestaat uit individuele kamers, waar bewoners in een veilige en gezellige omgeving kunnen wonen en elkaar kunnen ontmoeten in gemeenschappelijke ruimtes. Daarnaast biedt de Stichting de Schakel dagbesteding aan, waarbij bewoners de mogelijkheid krijgen om hun talenten te ontwikkelen en actief bezig te zijn met sociale, horeca en ontwikkelings activiteiten. Hierdoor kunnen zij hun zelfstandigheid vergroten en hun kwaliteit van leven verbeteren. De combinatie van de prachtige locatie en de mogelijkheden voor dagbesteding en wonen maken deze woongroep een unieke en waardevolle optie voor mensen met een beperking.

Woon in een
prachtige omgeving

Ik wil graag
kennis komen maken