Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen. We doen er alles aan om zoveel mogelijk duidelijk te geven. Toch nog een andere vraag? Geef ons een belletje en we beantwoorden heel graag al jouw vragen.

Bekijk hier de antwoorden

’t Brouwershuis is de naam van het lunchrestaurant welke is gevestigd in het pand van Stichting de Schakel. Hier kom je ook te werken als dagbesteder.

In een persoonlijke kennismaking gaan we samen onderzoeken of wij de geschikte plek voor je zijn. We willen je hierover eerlijk adviseren om jouw ontwikkeling zo optimaal mogelijk te maken.

Dagbesteding is een een prachtige manier om jou persoonlijke ontwikkeling te laten groeien. Je draait mee in een echt bedrijf en je voert taken uit die je goed afgaan. Je werkt in een vertrouwde omgeving met een team van mooie mensen.

Je bent zeker van harte welkom om te komen wonen in ons huis. Hiervoor onderzoeken we samen wel goed of het voor beide een geschikte match is.

Bij ons werken en wonen volwassen mensen met een verstandelijke of psychische beperking.

Op dit moment hanteren we een wachtlijst. Zodra er een plek vrij komt, krijg je van ons een melding.

Je komt te werken in ’t Brouwershuis. Het luchrestaurant van Stichting De Schakel. Je voert hier taken uit die passen bij jouw leven. Dit varieert van taken in de keuken zoals snijden, spoelen, koken tot het uitserveren in ons restaurant en buitenterras.

Stuur ons een mail via de contactpagina en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.